Friday, February 10, 2012

Air Terjun Kota Tinggi


Hye geng...! lama tak jumpa.. what happen dengan blog ira-yoshida.blogspot,com aku tu...? boleh tak someone explain kan? urggghhhhh...!

oleh sebab aku malas nak fikir kenapa dan mengapa, aku decide buat second blog.. taraaaaaaaaaaaaaaaa!! jadi sudah iyoshida.blogspot.com

kita mulakan first entry dengan cerita cuti cuti smester ke air terjun kota tinggi.. errrr, apa kaat korang tengok gambar je dulu, next time aku buat story telling panjang panjang ea..










don't worry la, nanti aku cerita... hadiah kat bawah ni khas untuk presiden kolej aku.. comel kan? hahahaha...




5 comments:

ira said...

test..

Khuzrin Kamarudin said...

Pergh!! Lama gila tak pergi sini.

asliner said...

comel nye gambar last sekali..=)

ira said...

khuzrin kamarudin : kaaan.. ira pun da lama tak jalan sana.. da lama tak blogging.. tup tup wat blog baru

kak lina: kaaaan..

nadira shahid said...

still comel macam blog dulu, heee ;)